kollektvet hösten 2010

kollektvet hösten 2010

tisdag 16 november 2010

ny humor

För alla er som läst inlägget innan. Ja, det är Ellen själv som har skrivit det.

Kära Ellen som pratar om sig själv i tredje person. Lyssnat för mycket på Martin? Eller så är hon bara allmänt rubbad och stubbad. Hon kallar sig själv antingen för "mamma" eller "ellen". Vilket är bäst? hrm... personligen så tycker jag att det är lika illa faktiskt.
Men nu ska inte jag vara en bitterhöna och sitta och klanka ner på mamma ellen. Nejdå.

Och en rättelse. Jag är roligast i kollektivet. Jag är så rolig att jag inte måste påpeka efter var gång jag har gjort något vad det var som var roligt. Som Ellen t.ex. "det roligaste var ju min min när jag sa det. såg ni den?"

Puss ellen, jag tycker om dig ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar