kollektvet hösten 2010

kollektvet hösten 2010

torsdag 9 december 2010

paradise hotel Egypten

till allas lättnad är vi nu hemma igen, relativt hela och rena.
har haft en underbar vecka i Hurghada i sann paradise hotel-anda. Att så mycket kunde hända på så liten yta på bara en vecka trodde jag aldrig.
I egenskap av att vara "the ladies of the week" trodde man ju att man var säker vid parceremonierna, men är det något man måste komma ihåg på paradise hotel är det att man ALDRIG är säker. I mitten av veckan var det nära att jag fick åka hem, men blev räddad av en icke engelsk-talande joker och kunde jobba mig tillbaka in i gänget igen. PHU!
vi har försökt sprida både "bögis" och "city gross" till Egypten. Osäker på hur säkert det rotades, men gjorde mitt bästa för att demonstrera city gross iaf.
sista kvällen skulle spenderas på samma ställe som resten av veckan, cacao-bar. Vårt ställe. Men just denna kväll hade många andra turister valt detta ställe. då det är 2010, bekräftelsens år kunde vi inte låta detta vara. Upp på dansgolvet, hugga tag i närmsta, fulla gubbe. sådär ja, många gick och satte sig. resten ordnade sig lite av sig själv. skar mig på nånting på scenkanten och var tvungen att köras till sjukhuset och sys. SÅDÄR JA! tydligare city gross kan det knappast bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar