kollektvet hösten 2010

kollektvet hösten 2010

söndag 10 oktober 2010

alberto

Jag vet att ni har längtat. Den stora dagen är äntligen här!
Jag; Albin, Albert, Alberto, Alfjärto har fått tillgång till bloggen. Det måste väl betyda att jag snart står på kontraktet till lägenheten?

Just nu är det sex personer som bor här, varav en kille. Ja ni förstår ju själva kära läsare, dags att få jämställdhet på bloggen, minoriteten skall representeras!
Jag är killen som införde facerapes här i kollektivet, jag gav Hurricane hennes namn, jag blev välkomnad till Malmö av Erica med de minnesvärda orden "Det är inte en hel vetenskap, lilla gubben".
Sedan dess har jag blivit mobbad, dag in och dag ut.
Men som tur är lider jag av allvarlig hybris så fort jag hamnar bakom ett tangentbord. Här skall det spridas visdomsord!

Jag brukar försöka få Arja att vakna på fel sida genom att spela fräck dunkadunka-musik på morgonkvisten!



Vi hörs snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar