kollektvet hösten 2010

kollektvet hösten 2010

tisdag 12 oktober 2010

Aja, dags att ta försvarsställning. Länken ett par inlägg ner är faktiskt en stor inspirationskälla, tänkte gå över till 25 minuter långa videos där jag pratar om min dag, kommer nog dra till sig en hel del läsare!

Kollektivet ikväll är jädrigt röjigt. Kom hem klockan elva från skolan och då är det helt nedsläckt. Det enda som hörs just nu är Saras och Arjas snarkningar, huset skakar i stort sett.

Malmöromantiken för detta inlägget får ändå tillägnas den lokala alkispubben Mässingshornet som ligger i Kirseberg, de kör ett blandat pubquiz varje onsdag och jag är såklart stammis. Fina priser och god stämning! Dom finns även på facebook.


 Dagens bild: Det händer titt som tätt att mina flatmates låser mig ute på balkongen. Det är kärlek!

/Albin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar