kollektvet hösten 2010

kollektvet hösten 2010

torsdag 14 oktober 2010


God kväll!
Jag tänker inte be om ursäkt för min frånvaro, endast beklaga den. Anledningen som ligger bakom är att jag ryckts in i verkligheten, det är sorgligt, jag vet. Tentorna är på intågande och jag har varit i skolan mer de senaste dagarna än jag varit totalt sedan terminen startade.
Antalet blogginlägg från mig respektive socionomerna talar för sig självt.
Men har ni märkt vilken uppryckning bloggen fått? Helt och hållet min förtjänst. De kände pressen!
Lite kommentarer till de senaste posterna:
  • Är det inte kul att i bilden på kuknäsan som Hurricane ritat så är kuken väldigt välgjord medan resten av bilden är helt off?
  •  Kul att folk börjar dra in lite humor på bloggen, dags att höja nivån lite!
-”Vilket djur inkasserar mest hårprodukter avsedda för att styla mäns hår?” 
-”Fågel”. 
  • Seventh heaven, riktigt riktigt bra inlägg! Skönt att få en uppdatering om avsnittet eftersom jag inte kunde se det, en daglig punkt på bloggen kanske? Någon måste sammanfatta dagens avsnitt. Några frivilliga? Fontan-ellen?
Dagens malmöromantik: Skånetrafikens busslinje 32 som går mot "Ön". Ön? Vaddå Ön? Vilken ö? Ja just det, Ön.

Mitt liv just nu består av två saker, tidiga morgnar i Lund...
...och sedan detta tills dess att solen går ner.

Dagens bild: Vår kära Ericas pass-foto. Som hon själv säger "Jag ser ut som ett dött lik".

/Albin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar