kollektvet hösten 2010

kollektvet hösten 2010

måndag 11 oktober 2010

Vadå "ingen annan skriver" - Alberto, för att citera Rudolf i Sunes sommar - nu tycker jag att du är lite vrång!

Det kemiska kriget får jag erkänna mig skyldig till, men vill tillägga att det hela föranleddes av att jag (för en gångs skull) var på väg upp från soffan och ut ur rummet för att fräta sönder lite ozonlager.

Men jag gillar din bloggdebut skarpt, och tänker kanske till och med härmas litegrann. Men eftersom jag varken har några äppelprylar eller får ligga särskilt ofta kommer mina dagens bilder bestå av stölder från diverse bloggar och hemsidor, gamla godingar (vänta bara, jag ska nog lyckas gräva fram nåt från grundskoletiden på Styrsö!) och kanske en och annan någorlunda nytagen..

Dagens bild idag är stulen från nåt reportage om Lundakarnevalen. Se det som en fredsmäkling i den ständigt pågående konflikten mellan Lund och Malmö, som ett exempel på min eminenta göteborgshumor, eller kanske som en påminnelse om att vara extra noga med handhygienen så att vi inte blir sjuka här hemma - som ni vill!


/Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar